Hledáme možnosti, jak společně dosáhnout zlepšení situace
20. února 2019 proběhlo první setkání neziskové organizace Kancelář Ombudsmana pro zdraví, z.s., která hájí práva pacientů různých diagnóz, se spolky, jež jsou v praxi označovány termínem pacientské organizace. Všechny takové organizace svorně zápasí o dosažení zlepšení právního postavení své diagnózy. Jenže každý sám.
Migréna-help na setkání spolků s Ombudsmanem pro zdraví
Cílem setkání, které za Ombudsmana pro zdraví iniciovala MgA. Kateřina Havelková, bylo "identifikovat společné zájmy, vymezit ty nejaktuálnější problémy a společně najít možnosti těch nejlepších kroků vedoucích ke zlepšení situace." Kancelář Ombudsmana pro zdraví nabídla nové zázemí, jednotný, formálně správný postup a zkušenosti profesionálů ve zdravotnickém právu a v oblasti navazujících částí sociálního zabezpečení.
Každá organizace představila krátce svou činnosti a poté vyjmenovala nejtíživější problémy, s nimiž se setkávají její pacienti s danou diagnózou.
Brzy se dozvíte více informací o výstupech tohoto důležitého setkání.
Diskusi vedla MgA Kateřina Havelková, ředitelka Kanceláře Ombudsmana pro zdraví, a JUDr. Jana Palečková, právní poradkyně.